FAQ GymPlay - Get answer to all your questions at gymplay.nl

Klantenservice Bel ons op +45 71 99 96 95

gymplay logo

FAQ

Slide DO YOU HAVE QUESTIONS?

Heb je vragen over je aankoop, bezorging of onze Airtracks?

Hieronder geven we antwoord op de meest gestelde vragen.

Vragen over aankoop en bezorging

HOE MAAK IK EEN AANKOOP OP WWW.GYMPLAY.BE?

Ga naar het product dat je wilt kopen en klik op “Toevoegen aan winkelwagen”. Het product zal dan in je winkelwagen worden geplaatst, aangegeven bovenin rechts op www.GymPlay.be. Om te betalen, klik op je winkelwagen en selecteer “Checkout” en vul je facturatie adres in. Als je het product wilt laten bezorgen op een ander adres dan je facturatie adres, zet een vinkje in de box die zegt “Verstuur naar ander adres dan het facturatie adres” en vul het bezorgadres in.


Fields marked with an * are required






MOET IK EEN ACCOUNT AANMAKEN OM IETS TE KUNNEN KOPEN?

Nee. Bij www.GymPlay.be hoef je geen account aan te maken om iets te kunnen kopen als gebruiker/klant. Je hoeft enkel jouw informatie toe te voegen bij de betaling. We raden het aanmelden voor onze nieuwsbrief wel aan voor informatie over onze producten, nieuwe trainingsvideo’s, spannende wedstrijden en belangrijk nieuws.


Fields marked with an * are required






WELKE BETAALMOGELIJKHEDEN KAN IK GEBRUIKEN?

Er zijn meerdere betaalmogelijkheden bij www.GymPlay.be. Kies voor degene die het best voor jou is:

Betalen met creditcard: Je kunt betalen met Visa, Visa Electron, MasterCard en Maestro. We maken gebruiken van Epay Payments Solutions om de transacties volledig veilig te maken.

Paypal.com: Je kunt ook betalen voor onze producten uit de webshop met Paypal. Paypal is veilig om te gebruiken.

Betalen via bankoverschrijving: Je kunt ook betalen voor je aankoop met een bankoverschrijving. Hiervoor moet je naar je internetbankier omgeving gaan en het bedrag overboeken naar de bankrekening van GymPlay. GymPlay zal je bestelling verzenden zodra we bevestiging hebben van de overboeking. Als je wilt dat je bestelling sneller wordt verstuurd, raden we aan dat je gebruik maakt van een onmiddelijke overschrijving zodat het geld onmiddelijk op de bankrekening van GymPlay staat.


Fields marked with an * are required






MIJN TRANSACTIE WORDT NIET AFGEROND, WAT MOET IK DOEN?

Controleer dat je de juiste betalingsinformatie hebt ingevoerd. Gebruik je een credit card? Vul dan het volgende in:

  • Kaartnummer van 16 cijfers (afhankelijk van kaart type) op de voorkant van de kaart.
  • Vervaldatum (meestal op de voorkant van de kaart)
  • Beveiligingscode (3 cijfers op de achterkant van de kaart boven de magneetstrip)

Als je nog steeds problemen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice op nummer +45 71 99 96 95 of stuur een mail naar [email protected]


Fields marked with an * are required






NAAR WELKE LANDEN VERZENDEN JULLIE?

Wij verzenden naar de volgende landen:

Frankrijk (GymPlay.eu) 

Nederland (GymPlay.be) 

Verenigd Koninkrijk (GymPlay.eu) 

Italië (GymPlay.eu) 

Spanje (GymPlay.es) 

Ierland (GymPlay.eu) 

België (GymPlay.be) 

Oostenrijk (GymPlay.eu & GymPlay.de) 

Duitsland (GymPlay.de) 

Finland (GymPlay.eu & GymPlay.se) 

Zweden (GymPlay.se) 

Denemarken (GymPlay.dk) 

Faroe Eilanden (GymPlay.dk) 

Noorwegen (GymPlay.no) 

Estland (GymPlay.eu)

Hongarije (GymPlay.eu)

Letland (GymPlay.eu)

Litouwen (GymPlay.eu)

Luxemburg (GymPlay.eu)

Polen (GymPlay.eu)

Roemenië (GymPlay.eu)

Slovenië (GymPlay.eu)

Als je niet in een van de bovenstaande landen woont, neem dan contact met ons op via [email protected] zodat we de levering kunnen regelen.

IK WIL EEN ARTIKEL KOPEN BIJ GYMPLAY MAAR WOON NIET IN EEN VAN DE BOVENSTAANDE LANDEN. VERZENDEN JULLIE OOK NAAR ANDERE LANDEN?

We kunnen over de hele wereld verzenden dus neem contact met ons op via [email protected] om meer te weten te komen. De prijs en levertijd hangen af van jouw locatie.


Fields marked with an * are required






WAT IS DE LEVERTIJD?

We maken gebruik van Interfjord voor onze verzenden. Alle bestellingen worden binnen 1-2 dagen overgeleverd van ons warenhuis in Denemarken aan de koerier. De levertijd hangt af van waar je bent. De levertijd van landen binnen de EU is ongeveer 3-6 dagen vanaf de overdracht aan de koerier tot jouw deur. Landen buiten de EU kunnen door douane controles vertraging van levertijd ervaren.

De levertijd geldt alleen voor producten die we op het moment van bestelling op voorraad hebben.


Fields marked with an * are required






HOE KRIJG IK INFORMATIE OVER MIJN AANKOOP?

Als je de aankoop hebt voltooid op www.GymPlay.be, zal je een bevestigingsmail ontvangen. Als de bestelling is verzonden krijg je nog een mail met een pakket volgcode. We zullen verdere updates sturen over de bestelling indien nodig. Je krijgt een email over eventuele verandering in aankoop of levering.


Fields marked with an * are required






Vragen over Airtracks

KAN IK MIJN GYMPLAY AIRTRACK MEE NAAR BUITEN NEMEN?

JA. Je kunt je GymPlay Airtrack mee naar buiten nemen. Plaats de Airtrack Trainer op het gras, maar zorg van te voren wel dat de plaats schoon, vlak, droog en vrij van obstakels is. We raden aan dat je een tentzeil of deken onder jouw GymPlay Airtrack legt. We raden ook aan dat je de Airtrack Trainer niet voor een langere tijd in direct zonlicht legt, gedeeltelijk omdat de kleuren dan vervagen maar ook omdat de lijm een temperatuursweerstand heeft van 80 graden Celsius waarna er een risico is voor een lek.


Fields marked with an * are required






WELKE GYMPLAY AIRTRACK MOET IK KIEZEN?

We raden een Airtrack Trainer (10cm) aan voor kinderen van 5-13 jaar oud. Jongere kinderen kunnen deze makkelijk gebruiken maar hij is ontwikkeld voor de perfecte sprong voor kinderen die tussen de 20 en 60 kilo wegen. Voor volwassenen of gevorderde gymnasten, raden we onze pro modellen aan zoals de Airtrack Talent Trainer Serie (15cm).


Fields marked with an * are required






HOE ZIT HET MET GARANTIE?

Double Rail Airtracks (GymPlay) komen met een 3 jaar garantie tegen schade veroorzaakt door normaal gebruik (lees de gebruikersvoorwaarden).
Flipz Airtracks en de accessoires komen met een 2 jaar garantie.
Controleer het product op eventuele schade bij levering of als het kapot is. Als je schade opmerkt in het product neem dan contact op met [email protected]


Fields marked with an * are required






KAN IK MIJN AIRTRACK OP HET WATER GEBRUIKEN?

Als je jouw Airtrack op het water wilt gebruiken of als water waterglijbaan, dan is dat geen probleem. Zorg er wel voor dat de Airtrack weer droog is nadat hij op het water is gebruikt. Veel plezier!


Fields marked with an * are required






HOE POMP IK MIJN GYMPLAY AIRTRACK OP?

Het is makkelijk om jouw Airtrack Trainer op te pompen. Met een handpomp kan dit in 2-3 minuten worden gedaan, een elektrische pomp daarentegen doet er maar 20 seconden over. De pomp kan ook worden gebruikt om de Airtrack leeg te laten lopen, je hoeft enkel de instructies te volgen in de bijgevoegde handleiding. Jouw Airtrack Trainer is ook makkelijk om op te bergen en neemt niet meer plaats in beslag dan een slaapzak.


Fields marked with an * are required






WAT MOET IK DOEN ALS MIJN GYMPLAY AIRTRACK LEK IS?

De kans op een lek in jouw GymPlay Airtrack is klein omdat deze is gemaakt van erg duurzaam materiaal. Als je de pech hebt dat jouw GymPlay Airtrack lek is, kun je deze makkelijk maken. We hebben een reparatiekit toegevoegd met lijm en PVC stukjes aan al onze GymPlay Airtracks, zodat je snel weer kunt gaan springen.


Fields marked with an * are required






MIJN AIRTRACK VERLIEST LUCHT

Als jouw Airtrack lucht verlies, hoef je nog niet gelijk te schrikken.

Het ventiel kan na een tijdje wat losser zitten, met name als de Airtrack al een tijdje is opgerold. Het is daarom mogelijk dat hij wat lucht verliest als je hem net ontvangt omdat hij dan al een tijd is opgerold.

Er is daarom altijd een ventielsleutel toegevoegd als je een Airtrack van GymPlay koopt. Deze sleutel zit in de reparatiekit en kan worden gebruikt om het ventiel vast te draaien als de Airtrack lucht verliest.

Stap een is daarom altijd het ventiel vaster draaien als je merkt dat de Airtrack lucht verliest.

Handleiding:

  1. Stop de ventielsleutel in het ventiel.
  2. Draai de ventielsleutel met de klok mee om het ventiel vaster te zetten.
  3. Blaas de Airtrack op en controleer op het probleem is opgelost. Zo niet, draai het ventiel dan nog vaster.

 

Als de Airtrack nog steeds lucht blijft verliezen na het vastdraaien van het ventiel, neem dan contact op met onze klantenservice.


Fields marked with an * are required






Nog steeds vragen? Neem contact met ons op via het onderstaande formulier of op nummer +45 71999595.

Fields marked with an * are required


  • Airtrack Accessories

  • Discontinued products

  • Flipz

  • H10 Extra Springboard

  • H10 FlipZ

  • H10 single airtrack

  • H15 Single Airtrack

  • H15 Single Airtracks

  • H20 Airtrack

  • Sale

  • Trainingsmatten

  • XMAS

  • H10 Airtrack Trainers

  • H10 New models

  • H15 Talent Trainers

  • Mats

  • Accessories

Your Cart